Print Friendly

Innovation eller stagnation

Et højt innovationstempo, der er sikret i den daglige drift, er enhver forretnings drøm for at sikre fremtiden. Hvordan opnår man at fjerne barriererne for at flytte sig hurtigt, og hvordan træffer man de rigtige valg?

Søren Ejlersen deler ud af inspirerende viden om værktøjer, visioner og metoder som Aarstiderne anvender for at opretholde sit høje innovationstempo.

Hvordan udvikler man indre som ydre værdiladet Corporate Branding, imens stifterne oplever, at de stadig er i gang med et fritidsprojekt, som potentielle medarbejdere står i kø for at lege med i?

CSR, innovation, vækst og drift som et urværk er hverdagskost.
Hvordan får Aarstiderne virkeligheden til at hænge sammen, så enderne mødes imellem fantasi og bundlinje?

Søren Ejlersen er uddannet kok fra Restaurant Kommandanten og har tidligere arbejdet på bl.a. Saison og Skagen Fiskerestaurant samt været restauratør på Røde Hus. I 1999 stiftede han Aarstiderne sammen med landmanden Thomas Harttung.

Aarstiderne har i dag godt 35.000 kunder, der får leveret økologiske grøntsagskasser direkte til døren. Det innovative koncept har foreløbig høstet priser som Royal Green Food Award, Ehandelsprisen og hædersdiplom fra Det Danske Gastronomiske Akademi.