Print Friendly

Feeding Your Mind To Perform 2.0: Få endnu mere mental power med maden og din levevis

Overbygning til Feeding Your Mind To Perform 1.0. Fokus er på endnu mere mental power, koncentration, overskud, energi og stress-resistens.

Lær hvordan de forskellige vigtige hjernesignalstoffer – dopamin, serotonin, melatonin, noradrenalin, acetylcholin, GABA og endorfiner – påvirker din hjerne, dit humør og din performance.

Lær hvordan du finder ud af, hvilke af disse signalstoffer der kan bruge en hjælpende hånd og hvordan du booster dem med mad, kosttilskud motion, søvn, afstressning og din levevis i det hele taget.

Lær mere om hvad stress egentlig er og forskellen på styrkende kontra nedbrydende stress.

Lær hvad der skal til, for at din stressrespons aktiveres og hvordan du kan styrke din hjerne, så stressresponsen ikke aktiveres så let og du derfor kan holde til mere. Og selvfølgelig hvilken kost og hvilke næringsstoffer der virker decideret afstressende.

Du får tests til at finde ud af, hvor du har behov for at sætte ekstra ind, hvis din hjernekemi skal være i top og selvfølgelig redskaberne til at gøre det via kost, kosttilskud, motion, søvn, afstressning og lignende. Foredraget henvender sig især til/er velegnet til: Grupper der har været med på Hjerneguf 1.0.